سال 2020 است ، بنابراین همه ما برای ماریو لوپز در Recipe for Seduction – Review Geek اینجا هستیم


شبکه های A + E

ببینید ، بعضی چیزها برای عالی بودن منطقی نیستند. KFC Double Down را بگیرید ، “یک ساندویچ که به معنای واقعی کلمه مرغ سوخاری را در جایی قرار می دهد که نان باید برود.” و صحبت از KFC ، او با Lifetime همکاری کرد تا بهترین فیلم عاشقانه امسال را بسازد. دستورالعملی برای اغوا، با بازی ماریو لوپز در نقش سرهنگ سندرز.

شاید فکر کنید این یک شوخی است ، مطمئناً ما این کار را کردیم ، اما به نظر می رسد واقعیت این باشد. برای چندین سال ، KFC با مانع های بازاریابی خود گستاخانه و جسورتر شده است. به یاد داشته باشید که وقتی شرکت مرغ سوخاری یک رمان عاشقانه با عنوان منتشر کرد بالهای آرام آرزو برای روز مادر؟ داریم می کنیم

اکنون این شرکت با واضح ترین پیگیری ، یک “فیلم کوچک” عاشقانه بازگشته است. ما اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم ، اما اگر آن را “مینی فیلم” بگذاریم می تواند سخاوتمندانه باشد ، زیرا فقط برای 15 دقیقه کار می کند. ما فرض می کنیم که “شیرین کاری بازاریابی با تبلیغات گسترده” همان حلقه را ندارد.

اما ما هم کاری نداریم. ماریو لوپز یکی از ارادتمندان سرهنگ سندرز است ، آماده است اسرار گیاه و ادویه های خود را فاش کند (آیا من واقعاً آن جمله را نوشتم؟).

Lifetime می گوید “مینی فیلم” در تاریخ 13 دسامبر ظهر (بدون منطقه زمانی) در Lifetime پخش خواهد شد. به گفته ورایتی ، KFC همچنین از طریق Uber Eats تبلیغاتی را انجام خواهد داد. هر کسی که تحویل سفارش دهد می تواند شش پیشنهاد ترد اضافی به صورت رایگان با خرید بیش از 20 دلار دریافت کند.

نمی توانم صبر کنم.

منبع: زندگی




منبع: khabar-mehman.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*