نحوه استفاده از متن پیوندی برای به روزرسانی چندین سند Word


Microsoft Word افزودن متن مشابه به چندین سند را آسان می کند. این به ویژه برای متن با قالب بندی خاص ، نوعی از متن که اغلب وقتی آن را در یک سند جدید قرار می دهید ، شکسته می شود. زمانی که متوجه می شوید جزئیات مشابه را در ده سند تغییر می دهید ، به جای آن این را امتحان کنید.

یک سند جدید Microsoft Word را باز کنید و متنی را که در بسیاری از اسناد دیگر جایگذاری می کنید وارد کنید. در این حالت ، از آدرس استفاده خواهیم کرد و آن را در پایین سند جدید قرار خواهیم داد ، و قالب بندی را دست نخورده نگه می داریم.

متن Microsoft word

پرونده را ذخیره کنید تا پیوند ایجاد شود. می توانید آن را در هر جایی ذخیره کنید ، اما بخاطر داشته باشید که اگر پرونده حاوی متن را انتقال دهید ، باید پیوند را به روز کنید. برای انجام این کار ، بر روی متن سند Word کلیک راست کرده و روی Update Link کلیک کنید.

ذخیره مایکروسافت ورد

متن مورد نظر جهت پیوند دادن را در یک سند جدید برجسته کرده و از آن کپی کنید. می توانید کلیک راست کرده و “کپی” را انتخاب کنید یا فقط از CTRL + C در صفحه کلید استفاده کنید. در Mac ، بجای آن Command + C را فشار دهید.

یک کپی از کلمه مایکروسافت

مکان نما را در سند جدید جایی که می خواهید متن پیوند شده باشد قرار دهید.

مکان نما را حرکت دهید

از سربرگ Home ، روی پیکان کشویی Paste کلیک کنید و سپس روی Custom Paste کلیک کنید.

پیست پیچیده برای مایکروسافت

از فهرست گشودنی ، روی “پیوند” کلیک کنید و سپس “Formatted Text (RTF)” را از میان گزینه ها انتخاب کنید. برای جایگذاری متن مرتبط ، تأیید را کلیک کنید.

پیست پیچیده برای مایکروسافت

اکنون ، به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک آدرس را به روز کنید یا شماره تلفن جدیدی اضافه کنید ، فقط می توانید متن مرتبط را در سند اصلی تغییر دهید. پس از اتمام ، سایر پرونده ها به طور خودکار به روز می شود.





منبع: khabar-mehman.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*