روش های مختلفی برای درج اطلاعات تماس در یک سند Word وجود دارد. شاید ساده ترین راه این است که به سادگی دکمه کتاب آدرس را به نوار ابزار دسترسی سریع اضافه کنید تا بتوانید در حرکت و با لمس یک دکمه در هر برنامه Microsoft Office مخاطبین را اضافه کنید.
یک دکمه کتاب آدرس به نوار ابزار میانبر اضافه کنید
برای افزودن دکمه ، روی نماد پیکان در نوار ابزار میانبر کلیک کنید. این نماد یک منوی کشویی را باز می کند که به شما امکان می دهد نوار ابزار دسترسی سریع را سفارشی کنید.
“دستورات بیشتر” را از لیست گزینه های موجود انتخاب کنید.
روی «نوار ابزار دسترسی سریع» در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید و سپس از دستورالعمل منوی کشویی «دستورات غیر روبان» را انتخاب کنید.
“آدرس کتاب” را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه “افزودن” کلیک کنید تا آن را به نوار ابزار دسترسی سریع اضافه کنید.
برای افزودن دکمه دفتر آدرس ، تأیید را کلیک کنید.
مخاطبین کتاب آدرس خود را در یک سند Word وارد کنید
برای درج مخاطب ، نشانگر را در جایی که می خواهید اطلاعات مخاطب را اضافه کنید قرار دهید. سپس ، از نوار ابزار دسترسی سریع ، روی نماد Book Book که اضافه كرده اید كلیك كنید.
نام مخاطب باید نشان داده شود. در مورد آزمون ما ، فقط یک تماس داریم ، Test Test. روی مخاطبی که می خواهید اضافه کنید کلیک کنید و سپس تأیید را کلیک کنید.
پس از اتمام کار ، هر اطلاعاتی در مورد مخاطب دارید باید در سند ظاهر شود. با این حال ، این تقریباً کاملاً به میزان دقیق ارتباط شما بستگی دارد. برای برخی ، این یک نام و آدرس ایمیل خواهد بود. دیگران آدرس ، شماره تلفن و مواردی از این دست را دریافت خواهند کرد. همه اینها به آنچه اضافه می کنید هنگام ایجاد مخاطب جدید (یا بعداً ویرایش آن) بستگی دارد.
منبع: khabar-mehman.ir