Funimation Crunchyroll را به دست آورد و دو بزرگترین مارک انیمیشن را با هم ترکیب کرد – Review Geek


آرم های Crunchyroll و Funimation.
Crunchyroll ، Funimation

بزرگترین نام های این انیمیشن Fusion Dance را انجام می دهند. AT&T توافق کرده است که شرکت تولید و پخش جریانی Crunchyroll را به رقیب خود متعلق به Sony Funimation بفروشد. این معامله 1.2 میلیارد دلاری تغییر بازی است ، زیرا Crunchyroll و Funimation عملا انیمیشن Netflix و Hulu هستند.

طبق یک پست وبلاگ سونی ، Crunchyroll و Funimation به طور مستقل کار می کنند تا زمانی که ادغام منوط به تصویب مقررات باشد. آنچه بعد اتفاق می افتد یک رمز و راز است. سونی اعلام نکرده که قصد دارد با این دو مارک انیمه چه کند.

بهترین حالت برای این ادغام ، حداقل برای طرفداران متوسط ​​انیمیشن ، این است که سرویس های پخش Crunchyroll و Funimation یکی شوند. باز هم ، این مانند ادغام Netflix و Hulu است و می تواند پس انداز زیادی را در مردم ایجاد کند. هنوز هم ، بسیاری از طرفداران نگرانند که انحصار انیمیشن منجر به نمایش های نوآورانه کمتر شود و احساس اجتماع ایجاد شده توسط Crunchyroll با ادغام با Funimation با ذهنیت بیشتر شرکت ها ، از هم جدا شود.

چه ارزشی دارد ، مارک های درگیر در این ادغام کاملاً خوش بینانه به نظر می رسند! به Joan Waage ، مدیر عامل Crunchyroll مراجعه کنید ، که معتقد است این ادغام “پیروزی برای شکل باورنکردنی هنر انیمه” است. مدیر عامل شرکت Funimation ، کالین دکر ، این ادغام را “پیروزی طرفداران” خواند و گفت که “افتخار استقبال از تیم فوق العاده Crunchyroll در یک مأموریت مشترک – کمک به همه متعلق به دنیای خارق العاده انیمه است.”

این ادغام تقریباً برای کسی “سود” خواهد بود ، اما تا زمانی که جزئیات را درک نکنیم ، سخت است که بگوییم این یک سود برای یک طرفدار متوسط ​​انیمیشن است. همچنین نمی توان فهمید که چه اتفاقی برای برنامه های ایجاد شده در جامعه خواهد افتاد ، مانند Crunchyroll Expo سالانه ، که تحت نظارت سونی قابل تغییر است.

منبع: سونی




منبع: khabar-mehman.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*