Modder 30 سال بعد نمودارهای ردیابی Ray NES را ارائه می دهد – Geek را مرور کنید


تراشه SuperRT با گرافیک ردیابی پرتو Super Famicom کار می کند
بن کارتر

ردیابی Ray در حالی که PS5 و Xbox Series X به این امر در دنیای کنسول ها مباهات می کنند ، شدیدترین بازی در حال حاضر در بازی ها است ، زیرا NVIDIA به شدت به کامپیوتر فشار می آورد. اما اگر دنده مناسبی داشته باشید ، می توانید روشنایی با ردیابی اشعه دریافت کنید که تقریباً در هر چیزی کار می کند … از جمله کنسولی که در سال 1990 راه اندازی شد: Super NES.

حداقل شما می توانید ، اگر بن کارتر هستید ، یک مهندس و طراح مد هستید که تراشه پردازش گرافیکی اضافه شده خود را برای Super Famicom اصلی (نام Super Nintendo در زادگاهش ژاپن) ایجاد کرده است. طراحی خود را بر اساس تراشه Super FX اضافه شده در بازی های سه بعدی اولیه مانند Starfox، نسخه “SuperRT” کارتر برای افزایش قدرت گرافیکی کوچک کنسول ، یک صفحه توسعه De10-Nano FPGA اضافه می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=VeFF344NbZ4

نتیجه یک نمایش ویدیویی شخصی با گرافیک چند ضلعی و جلوه های نوری برای ردیابی اشعه هایی است که با سرعت 20 فریم در ثانیه و رزولوشن 200 160 160 را دنبال می کنند. این چیزی است که حتی PlayStation اصلی نیز به آن افتخار نخواهد کرد ، اما از نظر فنی ، ردیابی تیر Super Nintendo. اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، این یک موفقیت فنی شگفت انگیز است ، به ویژه هنگامی که سیم کشی های سفارشی را مشاهده می کنید که در واقع صفحه جدید باعث تعامل با سخت افزار شده است.

منبع: بن کارتر (آزمایشگاه های شیرونکو) از طریق Gizmodo




منبع: khabar-mehman.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*